Bine ai venit pe magazinul online Audionova.

POLITICA DE RETUR A MAGAZINULUI ONLINE AUDIONOVA

 Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului“.

Cheltuielile directe de returnare a produselor raman in sarcina cumparatorului. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Audionova.

 Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate (să aibă etichetele sau insemnele originale Audionova, să nu fie purtate sau deteriorate si trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare.

Returnarea produselor se face prin parcurgerea pasilor de mai jos:

  • Se va completa formularul standard de retur direct pe Site si/sau descarcat din Site, completat si transmis electronic la adresa de e-mail office@audionova.ro;
  • se vor pune articolul / articolele pe care doriti sa le returnati, impreuna cu formularul de retur, in cutia in care a ajuns comanda, fara a prezenta urme de folosire. De retinut ca formularul de retur trebuie sa insoteasca intotdeauna bunurile returnate;
  • daca plata s-a efectuat cash la livrare, asigura-te ca introduci si datele bancare pentru a face posibila returnarea banilor;
  • produsele returnate trebuie sa fie insotite de: datele cumparatorului, numarul contului bancar in care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, numarul de telefon si fax, adresa de e-mail.

Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie utilizat si/sau deteriorat, sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie si sa aiba aplicate toate etichetele si/sau insemnele originale Audionova.

Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, iar de cate ori este posibil sa il utilizati pe cel original, pentru evitarea oricaror inconveniente in procedura de retur.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii produsului. In cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Astfel, daca ati utilizat produsul într-o masura care depaseste limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, sunteti responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre Audionova.

Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat de pe Site sau un produs ce prezintă defecte, contactati intr-un interval de 48h echipa Audionova, prin sectiunea Contact disponibila pe Site, pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati.

Pentru a putea solutiona cat mai repede cererea dumneavoastra de restituire, va recomandam sa rambursati produsele prin intermediul unei firme de curierat, si nu prin intermediul Postei Romane.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm sa refuzati receptia lor.

Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile efectuate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.